SORU & CEVAP: 11 Soru, 11 cevap

Herkese merhaba,

bayram tatilinden sonra artık evime dönüp bu harika,iç açıcı havada ev işlerine ve tabiiki biriken blog yazılarıma başladım. İnstagram' da da cevaplanacak tagler vardı, merak edenler beni ziyaret etmekte çekinmeyin ve takipçi kervanına katılın...

Ama ilk önce aylardır yapamadığım ve nihayet zaman bulabildiğim bir mim'e katılmak istiyorum. 
Sevgili Aile Albümü beni etiketlemişti ve herhalde artık umudu kesti. Umarım beni bağışlar genelde bu kadar tembel olmam ama araya iki bayram ve uzun yaz tatili vs girince böyle oldu...

Gelelim sorulara...



1 • Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?  

Öncelikle dünyada bütün insanların insanca yaşaması için temel ihtiyaçları ücretsiz olmasını sağlayıp, zengin/ fakir kavramları ortadan kaldırmak isterdim.
Herkese yeterince yiyecek ve yaşam alanı var, sadece %1 in açgözlülüğünü doyurmak için %99 ın köle olması sizce adil mi? Kapitalism canilerin kırbacı olduğu için onu da kökten yok ederdim (para ve bankacılık sistemini de tabiiki)...

2 • Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz?

Zamanında Grafik Design okumak istemiştim, yaratıcı olmak bana mutluluk veriyordu. Maalesef bazı sebeplerden dolayı okuyamadım ama  mümkün olsa yeniden başlardım.

3 • Bir gün boyunca aç kaldınız ve ilk ne yerdiniz?

Bursa'da bir numaralı kebabçıya koşar 1,5 İskender mideme indirirdim.
Ama evde kendime birşey yapacak olsam, özene özene somonlu ve karides soslu Tagliatelle veya Fettucini yapardım. İtalyan aşçı arkadaşımdan zamanında tarifi almıştım ama eşim balık ve makarnayı bir arada sevmediği için bir daha pişiremedim... :((

4 • Bir dalga olsaydın nereye vururdun? 

Hayatta kalmak için herşeyini bırakıp, ailesine ve kendine daha yaşanabilir hayat sağlayacak ülkenin kıyısına taşıdığım mültecilerin son ve sakin dalgası olmak isterdim...

5 • Issız bir adada kalsaydınız yanınıza alacağınız 3 kişi kim olabilirdi?

Issız bir ada mı?? Bulsam iki hafta kafa dinleyip ağız tadıyla kitap okumak için yanlız kalmayı tercih ederdim. Ama tabiiki ondan sonra ailemi özleyip eşimi ve kızımı yanıma alırdım. Diğer yakınlarım arasında tercih etmek zorunda kalmamak için onlardan af dileyerek kızıma bir arkadaş yada ona arkadaşlık edecek hayvan yanımıza alırdım (tercihim evcil olandan ama Berrak kesin kaplan yada dinozor ister...).

6 • En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke? 

Cevap vermek zor bu soruya, çünkü görmek istediğim o kadar çok yer var ki... Ama bana bir destinasyon seç, seni yarın oraya götüreceğiz derseniz Mısırdaki piramitleri seçerdim. Sfenksi ve o devasa başyapıtları ziyaret etmek benim hayallerimden biridir.

7 • Asla giymem dediğiniz renk ve sebeb? 

Kesinlikle fuşiya, çünkü tenime yakışmayan ve gözümü tırmalayan tek renk odur. Ayrıca bana mor ve petrol mavisi yakışmıyor ama renk olarak severim o ayrı.

8 • Bayram'da ne yaptınız?

Eşimin ailesi ile beraberdik, ayrıca Ramazan bayramında 4 günlüğüne Marmaris'e gittik. 

9 • Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey?

Soru 6 da bahsettiğim piramitleri görmek, okumak istediğim tüm kitapları ıssız bir adada bir tabak somon ve karides soslu fettucini eşliğinde okumak ve torunumu öpmek...

10 • Bir uçurum kenarındasınız, tam atlayacaksınız o an aklınıza birşey geldi, o nedir?

Nefret ettiğim kişiyi unutmuşumdur kesin o aklıma gelirdi. Bu durumda olmamım kesin onun payı vardır, katkısından dolayı bari bana eşlik etsin...

11 • Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 

İhtiyaç sahibi birine veririm yada ona ihtiyacını alırım (gıda, kıyafet vs).

Evet benden bu kadar. Sorulara cevap vermek gerçekten keyifliydi, ki bazı sorulara daha uzun yanıt vermek isterdim ama sizi yormak istemedim. Bu haliyle de beni bir nebze de olsa yansıtıyorlar ve şimdi sıra sizde. 

Sevgili blogcu arkadaşlarım


sizleri etiketleyip vereceğiniz cevapları merakla bekliyorum. Lütfen G+ dan yayını paylaştığınızda beni ekleyin ki haberdar olayım.
Tabiiki bunu okuyup katılmak isteyen blogger arkadaşları veya G+ kullanıcıları da davet ediyorum...






2 yorum:

  1. Hemen yapiyorum. Kusura bakma ne zamandir aklimda firsat bulamadim.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil canım, bende hep gecikirim ama unutmadığına sevindim :))

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖